3 důvody proč tvoje kampaň není úspěšná

Dnes ti odhalím 3 nejčastější chyby, které při kampaních děláme. A poradím i ti řešení. Užíváš si své kampaně jako vlnu, ve které jsi plná energie a procházíš si celý proces cesty zákazníka od magnetu až k prodeji s radostí a v klidu, že máš vše připravené a vyšperkované? Víš, že prodeje jsou nevyhnutelné… a nebo ne?  Možná už jsi prošla nějakým kurzem,...

Jak recyklovat kampaň efektivně a ziskově

Pokud jsi někdy pracovala na online kampani, víš, kolik úsilí a času tě to může stát. Co kdybych ti řekla, že nemusíš pokaždé začínat od nuly? Stačí recyklovat a upravovat obsah, který už máš! Jak ale na to? Připravila jsem pro tebe jednoduchý návod: 1. Byla kampaň úspěšná? Než začneš s recyklací, je důležité si odpovědět na základní otázku: Byla kampaň...

Jak efektivně investovat do vzdělání a rozvoje podnikání

Koupíš si kurz, těšíš se, jak svůj problém konečně vyřešíš. Zapneš první modul a jeho polovinu ani nedokoukáš. A už ho možná nikdy neotevřeš. Jeden, druhý, třetí… A pak si vyčítáš, kolik jsi zase vyhodila peněz oknem a tvoje podnikání se nikam neposunulo. Znáš to? Tak to jsi tady správně! V tomto článku se spolu podíváme na to, jak investovat...

Od kampaně k funnelu – jak si vybrat tu správnou prodejní strategii

Kdo dnes nemá funnely, jako by nebyl. Je to neskutečně trendy, dělá je každý a pravděpodobně už jsi i ty přemýšlela o tom, jak si nějaký postavit a relaxovat na pláži s drinkem v ruce, zatímco ti v mailu přistávají objednávky jedna za druhou. Možná si myslíš, že kampaním už odzvonilo a že jedině funnel je to, co potřebuješ. Proč tedy kampaně úplně neopustit? A jak...

Jak recyklovat obsah, abys byla vidět a šetřila čas

Trápí tě, že tvé příspěvky na sociálních sítích neoslovují tolik lidí, kolik bys chtěla? Trávíš hodiny psaním, ale vidí je jen pár procent tvých sledujících? Neboj, nejsi sama. Ale můžeš to změnit! V dnešní záplavě ebooků, webinářů a návodů zdarma je těžké prorazit. Klíčem k tomu, aby tě lidé viděli a slyšeli, je konzistence – ať už v obsahu nebo...

Jak efektivně využívat sociální sítě

Sociálních sítí, na které můžeš aktivně přispívat, je dlouhý seznam. Skupina, stránka, osobní profil, Instagram, TikTok, LinkedIn,… A ty jsi přesvědčená, že tví potenciální klienti se můžou vyskytovat na každé z nich. Proto chceš být viditelná všude a za všech okolností. Jenže nestíháš. Ruku na srdce, kolikrát tě už napadlo, že se na to vykašleš, že je to neudržitelné? Nejspíš hodněkrát. A měla...

Jak neztrácet nápady, aniž by ti z toho praskla hlava

Honí se ti hlavou milion nápadů, cítíš se zahlcená, ale když zrovna nějaký potřebuješ, tak si ne a ne vzpomenout. Nebo si píšeš poznámky na lístečky, máš je všude možně a nakonec ale zrovna ten co hledáš nemůžeš najít? Pak je tenhle článek přesně pro tebe. Dneska se s tebou chci podělit o praktické nástroje a tipy, jak si lépe organizovat...

7 tipů, jak nemuset být pořád online

Máš pocit, že na sociálních sítích trávíš hodiny denně a že to negativně ovlivňuje tvou náladu, produktivitu nebo zdraví? Znám to! Proto jsem pro tebe připravila 7 praktických tipů, jak si sociální sítě zkrotit a začít je využívat efektivněji. Protože sociální sítě jsou dobrým sluhou, ale velmi zlým pánem. 1. Měj jasnou strategii Rozhodni se, proč na sítích jsi...

7 tipů, jak na Facebook efektivně

Žere ti Facebook strašně moc času? Máš pocit, že trávíš hodiny na sociálních sítích a pak se to negativně promítá do tvojí nálady, produktivity a zdraví? Znám to! A proto ti přináším praktické tipy, jak mít Facebook pod palcem! Protože sociální sítě jsou dobrý sluha, ale zlý pán!  Je potřeba mít jasnou „strategii“  Rozhodni se, proč na sítích jsiMojí prioritou je...

Jak být vidět na sítích pro mé ideální klienty?

V dnešním digitálním světě je na sociálních sítích větší konkurence než kdy dřív. Spousta podnikatelů se snaží zaujmout potenciální klienty a často se trápí, proč jejich příspěvky nepřitahují ty správné lidi. Takže se nabízí otázka: Jak být na sítích vidět? Organicky nebo reklamou? Základem je rozhodnout se, jestli chceš růst organicky, nebo investovat do reklamy. Bez ohledu na to, co...