Jak tvořit komunitu a obsah na sítě v souladu v Human Designem

Chceš dosáhnout úspěchu a zároveň zůstat věrná sama sobě, bez ohledu na to, zda jsi zkušená podnikatelka nebo teprve začínáš? Chceš vědět, jak vést podnikání efektivněji, aby mohla věnovat práci méně času, vydělávat více a mít dostatek času a energie na věci, které jsou pro tebe nejdůležitější? V tomto článku se zaměříme na to, jak můžeš v souladu se svým Human Designem...

Proč jsem odešla ze své vysněné práce a začala podnikat

Měla jsem práci, o které jsem snila už na bakaláři. Pracovala jsem s chytrými lidmi, měla zajímavé úkoly, prestižní klienty a štědrou výplatu. Měla jsem všechno, co jsem si kdy přála… A stejně jsem odešla. Proč? Tenhle článek není o rychlém úspěchu zalitém sluncem. Je o tvrdé realitě podnikání. A především o tom, co mi tahle změna přinesla – krátkodobě i dlouhodobě. O pádech, pochybnostech a chvílích,...

Jak podnikat podle Human Designu

Hledáš cestu k úspěchu, na které můžeš být sama sebou, ať jsi ostřílená podnikatelka, nebo teprve začínáš? Pojďme se společně podívat na to, jak podnikat efektivně, abys mohla pracovat míň, vydělávat víc a měla dost času a energie na to, na čem ti záleží nejvíc.  V tomto článku se zaměříme na to, jak se v rámci Human Designu liší vize a strategie v podnikání. Jak generátorky,...

Jak si postavit podnikání na míru krok za krokem

Přemýšlíš, jak se pustit do online podnikání? Možná už jsi narazila na programy, které tě učí, jak vytvořit vlastní online kurz. Sama jsem takovým programem absolvovala, byla součástí týmu mentorů a pracovala s desítkami žen, které něčím podobným prošly. A proto ti můžu říct na rovinu – tenhle přístup rozhodně není pro všechny. Za předpokladu, že přecházíš z praxe ve „skutečném“ světe,...

Jak vypadá spolupráce s agenturou KH FlowSystem?

Představ si, že se chaos v tvém podnikání začne postupně vyjasňovat. Možná teď jedeš na horské dráze – všude samé plány, úkoly a myšlenky, žádná ruka navíc, která by pomohla. Nevíš, co řešit dřív, a občas máš pocit, že se v tom točíš dokola. Pokud je tohle tvůj případ, právě teď je ten správný čas na změnu. A na naši spolupráci....

3 důvody proč tvoje kampaň není úspěšná

Dnes ti odhalím 3 nejčastější chyby, které při kampaních děláme. A poradím i ti řešení. Užíváš si své kampaně jako vlnu, ve které jsi plná energie a procházíš si celý proces cesty zákazníka od magnetu až k prodeji s radostí a v klidu, že máš vše připravené a vyšperkované? Víš, že prodeje jsou nevyhnutelné… a nebo ne?  Možná už jsi prošla nějakým kurzem,...

Jak recyklovat kampaň efektivně a ziskově

Pokud jsi někdy pracovala na online kampani, víš, kolik úsilí a času tě to může stát. Co kdybych ti řekla, že nemusíš pokaždé začínat od nuly? Stačí recyklovat a upravovat obsah, který už máš! Jak ale na to? Připravila jsem pro tebe jednoduchý návod: 1. Byla kampaň úspěšná? Než začneš s recyklací, je důležité si odpovědět na základní otázku: Byla kampaň...

Jak efektivně investovat do vzdělání a rozvoje podnikání

Koupíš si kurz, těšíš se, jak svůj problém konečně vyřešíš. Zapneš první modul a jeho polovinu ani nedokoukáš. A už ho možná nikdy neotevřeš. Jeden, druhý, třetí… A pak si vyčítáš, kolik jsi zase vyhodila peněz oknem a tvoje podnikání se nikam neposunulo. Znáš to? Tak to jsi tady správně! V tomto článku se spolu podíváme na to, jak investovat...

Od kampaně k funnelu – jak si vybrat tu správnou prodejní strategii

Kdo dnes nemá funnely, jako by nebyl. Je to neskutečně trendy, dělá je každý a pravděpodobně už jsi i ty přemýšlela o tom, jak si nějaký postavit a relaxovat na pláži s drinkem v ruce, zatímco ti v mailu přistávají objednávky jedna za druhou. Možná si myslíš, že kampaním už odzvonilo a že jedině funnel je to, co potřebuješ. Proč tedy kampaně úplně neopustit? A jak...

Jak recyklovat obsah, abys byla vidět a šetřila čas

Trápí tě, že tvé příspěvky na sociálních sítích neoslovují tolik lidí, kolik bys chtěla? Trávíš hodiny psaním, ale vidí je jen pár procent tvých sledujících? Neboj, nejsi sama. Ale můžeš to změnit! V dnešní záplavě ebooků, webinářů a návodů zdarma je těžké prorazit. Klíčem k tomu, aby tě lidé viděli a slyšeli, je konzistence – ať už v obsahu nebo...