Sociálních sítí, na které můžeš aktivně přispívat, je dlouhý seznam. Skupina, stránka, osobní profil, Instagram, TikTok, LinkedIn,… A ty jsi přesvědčená, že tví potenciální klienti se můžou vyskytovat na každé z nich. Proto chceš být viditelná všude a za všech okolností. Jenže nestíháš.
Ruku na srdce, kolikrát tě už napadlo, že se na to vykašleš, že je to neudržitelné?
Nejspíš hodněkrát. A měla jsi pravdu.
Být na všech sociálních sítích zároveň a kvalitně je nereálné, pokud teprve začínáš nebo pokud nemáš zavedený jasný postup recyklace svého obsahu. O tom však později.
Teď se vraťme na začátek. Co tedy s tím?
Osobní profil je často opomíjený a zapomenutý, opletený spoustou přesvědčení a omylů, ale božsky univerzální a efektivní!
A teď si představ, co bys na osobním profilu mohla dokázat, kdybys ho využila naplno. Oslovíš nejen nové lidi, ale i posílíš vztahy s těmi stávajícími. Pokud přemýšlíš, jak zlepšit svou strategii bez zbytečného plýtvání časem, klikni na odkaz níže a zjisti, jak toho dosáhnout snadno a efektivně.
Dostáváme se k již zmiňované recyklaci. Každý kanál se hodí pro něco trochu jiného. Neznamená to však nutně naprosto odlišný a nový obsah, spíš pohled z jiného úhlu a příspěvek ve formě vhodné pro danou sociální síť.
Vypiš si proto všechny kanály, na kterých jsi aktivní, dej si pro každou jednu z nich konkrétní záměr a podle toho tvoř obsah. A neboj se ho uzpůsobovat a měnit. Samozřejmě v souladu se svým záměrem!
Tak to koneckonců dělám i já ve svém podnikání.
Instagram a fanpage pro růst a akvizici nových kontaktů, Facebooková skupina pro budování důvěry a prodej, osobní profil pro hlubší vztah a prodej. A funguje to!
A co kdyby existoval způsob, jak tento proces ještě zefektivnit? Systém, který ti ukáže, jak vytvořit jeden hlavní obsah a ten přetvořit do různých formátů pro všechny tvé platformy? Ušetříš čas, energii a budeš mít jistotu, že každý příspěvek má jasný smysl. Pokud tě tato myšlenka láká, mám pro tebe řešení.