Jak efektivně využívat sociální sítě

Sociálních sítí, na které můžeš aktivně přispívat, je dlouhý seznam. Skupina, stránka, osobní profil, Instagram, TikTok, LinkedIn,… A ty jsi přesvědčená, že tví potenciální klienti se můžou vyskytovat na každé z nich. Proto chceš být viditelná všude a za všech okolností. Jenže nestíháš.

Ruku na srdce, kolikrát tě už napadlo, že se na to vykašleš, že je to neudržitelné?

Nejspíš hodněkrát. A měla jsi pravdu.

Být na všech sociálních sítích zároveň a kvalitně je nereálné, pokud teprve začínáš nebo pokud nemáš zavedený jasný postup recyklace svého obsahu. O tom však později.

Teď se vraťme na začátek. Co tedy s tím?

Začni tím, že se zaměříš na svůj osobní profil!

Osobní profil je často opomíjený a zapomenutý, opletený spoustou přesvědčení a omylů, ale božsky univerzální a efektivní!

  1. Funguje na oslovování nových klientů
    Pokud nastavíš příspěvky veřejné, můžeš jimi oslovit lidi, kteří ještě nejsou tví sledující. Zjistila jsem, že u mě je to dokonce téměř čtvrtina těch, kteří na příspěvek zareagují!
  2. Má skvělé dosahy
    Můj průměrný příspěvek ve skupině osloví cca 25% skupiny. Příspěvek na osobním profilu osloví cca 40% sledujících. Čísla hovoří jasně.
  3. Dobře prodává
    V mém poslední skupinovém mentoringu se 60% klientek o nabídce dozvědělo z osobního profilu.

A teď si představ, co bys na osobním profilu mohla dokázat, kdybys ho využila naplno. Oslovíš nejen nové lidi, ale i posílíš vztahy s těmi stávajícími. Pokud přemýšlíš, jak zlepšit svou strategii bez zbytečného plýtvání časem, klikni na odkaz níže a zjisti, jak toho dosáhnout snadno a efektivně.

Využíváš už svůj osobní profil na plno? Tak pojď ještě dál!

Dostáváme se k již zmiňované recyklaci. Každý kanál se hodí pro něco trochu jiného. Neznamená to však nutně naprosto odlišný a nový obsah, spíš pohled z jiného úhlu a příspěvek ve formě vhodné pro danou sociální síť.

Vypiš si proto všechny kanály, na kterých jsi aktivní, dej si pro každou jednu z nich konkrétní záměr a podle toho tvoř obsah. A neboj se ho uzpůsobovat a měnit. Samozřejmě v souladu se svým záměrem!

Tak to koneckonců dělám i já ve svém podnikání.

Instagram a fanpage pro růst a akvizici nových kontaktů, Facebooková skupina pro budování důvěry a prodej, osobní profil pro hlubší vztah a prodej. A funguje to!

A co kdyby existoval způsob, jak tento proces ještě zefektivnit? Systém, který ti ukáže, jak vytvořit jeden hlavní obsah a ten přetvořit do různých formátů pro všechny tvé platformy? Ušetříš čas, energii a budeš mít jistotu, že každý příspěvek má jasný smysl. Pokud tě tato myšlenka láká, mám pro tebe řešení.