Dnes ti odhalím 3 nejčastější chyby, které při kampaních děláme. A poradím i ti řešení. Užíváš si své kampaně jako vlnu, ve které jsi plná energie a procházíš si celý proces cesty zákazníka od magnetu až k prodeji s radostí a v klidu, že máš vše připravené a vyšperkované? Víš, že prodeje jsou nevyhnutelné… a nebo ne?
Možná už jsi prošla nějakým kurzem, workshopem či prostudovala ebook o kampaních, ale výsledky stále nepřicházejí. Máš skvělý produkt nebo službu a ta si zaslouží dostat se k co nejvíce zákazníkům. Jenže to nějak nejde. A ty nevíš proč. Já se vsadím, že to může mít příčinu v jedné ze tří následujících chyb:
1. Nemáš žádný, nebo špatný plán.
Kdy naposledy sis vytvořila metodický plán pro svou kampaň nebo jsi spíš spontánní a chaotická? Míváš pocit, že máš dost času, že vše stihneš a ještě máš rezervu? Pokud tvoje odpověď zní „ne, nikdy“, tak se nemusíš stydět. Všichni jsme někde začínali.
Neboj, mám pro tebe řešení. Představ si, že bys měla jednoduchý checklist – něco jako kuchařku na fenomenální kampaň. Krok za krokem bys věděla, co dělat, a mohla bys si odškrtávat úkoly. Nemusela by ses bát, že na něco zapomeneš. Vše by bylo promyšlené, efektivní a maximálně připravené tak, aby kampaň přinesla co největší výsledky.
2. Dojde ti energie dřív, než kampaň začne.
Investovala jsi všechnu energii do příprav, natáčení, chystání a když kampaň začne, už nemáš z čeho brát. Nejsi soustředěná na průběh, ale jsi unavená a vyšťavená. Doma je dusno, děti jsou nemocné, partner se rozčiluje a ty se modlíš, aby to už skončilo. Není divu, že už nemáš energii ve které by se ti dobře prodávalo.
Kampaň skončí. Neúspěšně. Investice se nevrátily. Cítíš se neschopná. Frustrovaná, že tobě online podnikání nikdy nepůjde. Nemá to smysl a asi by ses na to měla vykašlat. A přitom to není raketová věda. Potřebuješ jen změnit tuhle drobnost.
3. Nevyhodnocuješ kampaň tak, aby ti pomohla do budoucna.
A to je asi ta nejzásadnější chyba. Úspěšná kampaň není o počtu prodejů, ale o tom, co ses z ní naučila. Každá kampaň, ze které se poučíš, je úspěšná. Neříkej si jen: „Neměla jsem žádné prodeje, takže to bylo neúspěšné.“
Potřebuješ analyzovat, co přesně v kampani nefungovalo, co se nepodařilo a to promítnout do kampaně další.
Vyhodnocování kampaní je klíčem k úspěchu. Když to neuděláš, skončíš v nekonečném cyklu stresu a chaosu, který tě nakonec úplně vyčerpá. Bez vyhodnocení bude každá další kampaň horší než ta předchozí. A když výsledky neuvidíš, můžeš skončit s online podnikáním úplně, protože přestaneš věřit, že to může fungovat.
Ale jak si kampaň vyhodnotit a jaké metriky sledovat?
Pravděpodobně už sis prošla několika kurzy, jak na prodejní kampaň, ale jak ji vyhodnotit tě zatím nikdo nenaučil. Než se pustíš do dalšího vzdělávání, zastav se. Nejdříve potřebuješ vědět, co funguje nebo nefunguje právě tobě. Teprve potom to můžeš v další kampani změnit.
Přesně proto jsem pro tebe připravila kuchařku na fenomenální kampaň.
Představ si, že tvoje kampaň je jako nedělní svíčková. Hodíš všechno do hrnce a čekáš na zázrak? Ne, ale používáš recept. Stejně tak je to s kampaní – potřebuješ recept a postup. Představ si, že máš v zádech podporu expertní mentorky, která ti našeptává, jak si celou prodejní kampaň nastavit, co máš sledovat a jak vést zákazníka až k nákupu. Cestu krok za krokem celou kampaní bez slepých uliček a chyb.
—————————————————————————————————————–
Průvodce fenomenální kampaní
Je pečlivě sestavená kuchařka ze všech mých znalostí a zkušeností z více než 30 kampaní, které jsem za poslední 2 a půl roku vedla.
Začneme plánováním. Podíváme se, jak kampaň sestavit, aby vyhovovala tobě i tvé klientele – ve správný čas a se správnou strategií. Probereme jak přilákat do kampaně lidi a jak je zahřívat, aby jejich nadšení stoupalo. Ukážu ti, jak sestavit magnet zdarma tak, aby byl konverzní a prodával. Podíváme se i na to, jak správně postavit prodejní nabídku, aby byla neodolatelná.
Dostaneš ode mě checklisty a pracovní listy, které tě povedou. Součástí průvodce jsou i nástroje pro vyhodnocování kampaně. Naučíš se pracovat s analytickými nástroji, aby ses už v průběhu kampaně mohla podívat, jaké máš výsledky. Budeš vědět, co funguje a co je třeba zlepšit.
K tomu navíc dostaneš i bonusy, které ti pomohou udržet energii během kampaně. Naučíš se, jak správně odpočívat, jak najít cílovou skupinu a jak pracovat s penězi po kampani.
Bude i tvá další kampaň fenomenální?
Nabízím ti ověřený recept. Využij ho.